ظرفیت بالای فیلم‌سازی در استان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز تولید فیلم "دری" در تبریز گفت: انتخاب روستای باویل برای فیلمبرداری نشان می‌دهد که آذربایجان‌شرقی این استعداد را دارد که کارهایی با سطح بالا در استان تولید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» عصر روز گذشته در مراسم آغاز تولید فیلم دری(پوست) اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز در حوزه‌ سینما رویداد مهمی اتفاق می‌افتد و فیلم سینمایی "دری" با همکاری فعالان حوزه فیلم از تهران و تهیه‌کنندگی بخش خصوصی در استان و در روستای باویل کلید می‌خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: انتخاب این روستا نشان می‌دهد که آذربایجانشرقی این استعداد را دارد که کارهایی با سطح بالا در استان تولید شود.

محمدپور تصریح کرد: این رویداد مبارک را به فیلم‌سازان استان تبریک گفته و امیدوارم روز به روز شاهد تولید و نمایش کارهای ارزش‌مندی در این زمینه باشیم.

وی افزود: در تهیه و تولید و اکران فیلم در استان قدم‌های خوب و مؤثری برداشته شده است که شروع فیلم‌برداری این فیلم نیز یکی از همین قدم‌ها است و امیدوارم موجب رونق بیش از پیش هنر فیلم در استان شود.

همچنین محمدزاده، فرماندار اسکو در سخنانی گفت: ساخت این اثر در شهرستان اسکو، فرصت مناسبی است تا بتوانیم این بار به زبان هنر، شهرستان اسکو را به جهانیان معرفی نماییم.

وی با اشاره به سابقه درخشان کارگردانان این فیلم در کسب موفقیت‌های بین‌المللی افزود: امیدوارم این اثر نیز در عرصه‌های داخلی و خارجی افتخارآفرین باشد و ما نیز در این مسیر عوامل فیلم را یاری خواهیم کرد.

کد خبر 739951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha