روحیه ایثار و شهادت منشاء قدرت نرم‌افزاری نظام است

حجت الاسلام جلیلی گفت: پایه و اساس قدرت نرم‌افزاری نظام اسلامی ایران؛ داشتن روحیه ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و از خودگذشتگی جوانان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «حجت الاسلام جلیل جلیلی» امروز در نشست هماهنگی کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی در تبریز اظهار داشت: ۲۱۹ هزار شهید در راه انقلاب و نظام تقدیم کرده ایم که اغلب آنها در بازه سنی 15 تا 25 سال بوده اند.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی افزود: این امر نشان می‌دهد که جوانان ما هرگز در مقابل آمریکا هرگز کوتاه نیامده و نخواهند آمد و همانگونه که شهدا به وظایف خود عمل کردند ما نیز باید به وظیفه خود که همانا حفظ و نشر تفکر و اندیشه های شهداء هست عمل کنیم. 

جلیلی با بیان این‌که اگر دین به خطر بیافتد حتی خون امام معصوم هم باید در راه حفظ آن داده شود، گفت: شاید از نظر قدرت سخت افزاری به اندازه آمریکا نباشیم، ولی آنچه که باعث ترس و وحشت آمریکا و سایر دشمنان نظام می شود داشتن قدرت نرم افزاری است.

وی افزود: پایه و اساس این قدرت؛ داشتن روحیه ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و از خودگذشتگی میان جوانان انقلاب است و امیدوارم با حفظ این روحیه در مقابل شهدا از جان و مال خود گذشتند شرمنده نباشیم. 

گفتنی است، در ادامه این جلسه هر یک از حاضران نظرات خود را نسبت به مراحل مختلف اجرایی کنگره بیان کرده و تقسیم کار جهت عملیاتی شدن مصوبات این جلسه صورت گرفت. این کنگره قرار است بهمن ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شود.

کد خبر 740038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha