مسؤولیت امانتی برای خدمتگزاری به مردم است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: مسؤولیت امانتی است که باید در راستای خدمتگزاری به کار گرفته شود و از تبعیض پرهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حجت الاسلام مجید نجفی» امروز در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از عوامل موفقیت کشورها، رعایت عدالت در نظام پرداختها می باشد؛ تحقق این امر منوط به مسئولیت پذیری افراد می باشد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اصل خدمتگزاری از دیدگاه حضرت امیرالمومنین علی(ع) خاطرنشان کرد: انسان باید روحیه خدمتگزاری داشته باشد و این حس باید در برابر همکاران و ارباب رجوع تقویت شود.

وی افزود: روحیه خدمتگزاری باید در شئونات زندگی سرلوحه و سرمشق همه ما باشد، مسؤولیت امانتی است که باید در راستای خدمتگزاری به کار گرفته شود و از تبعیض پرهیز کنیم.

حجت الاسلام نجفی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حاکمیت قانون، مالکیت خصوصی و ثبات اقتصادی، جزو شاخص ترین اصول اساسی کشورهای پیشرفته است.

وی افزود: حضرت علی(ع) می فرمایند؛ از سوی دیگر سه اصل اخلاقی مسؤولیت پذیری، اصل خدمتگزاری و امانتداری در مسؤولیت، باید از شاخصه های حاکمان و خدمتگزاران حکومت اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: خدمتگزاران مردم در ادارات و سازمانها باید در محیط کار مسؤولیت پذیر بوده و در چارچوب قانون عمل کنند.

کد خبر 740135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha