دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به سیاه‌نمایی رسانه‌های غربی نسبت به دستاوردهای ارزشمند چهل سال گذشته نظام اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن کاملی فر» امروز در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت نواحی بسیج آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف جهان نهادینه شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که روحیه استکبارستیزی ملت ایران در بسیاری از کشورهای اسلانی تسری یافته است، خاطرنشان کرد: شناخت عرصه تهاجم دشمن برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

وی با تأکید بر توجه به اتاق فکر دشمن برای مقابله جدی و به‌هنگام در برابر توطئه های احتمالی گفت: در شرایطی که دشمن با ابزارهای رسانه ای قوی تلاش دارد با سمپاشی موجب تزلزل در مردم و حرکت انقلاب شوند، روی آوردن به گفتمان انقلاب لازم و ضروری است.

حجت الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: باید برای رسیدن به اهداف بلند و متعالی انقلاب که توسط امام راحل و شهدای گرانقدر ترسیم شد، برای پیشرفت کشورمان تلاش و با خودباوری، عزم جدی و ایستادگی موانع را برطرف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاه‌نمایی رسانه‌های غربی نسبت به دستاوردهای ارزشمند چهل سال گذشته نظام اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب به تحریم های اقتصادی روی آورده است، افزود: استفاده از ظرفیت های داخلی کشور برای مقابله با تحریم های جدید غرب لازم و ضروری است.

کد خبر 740430

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha