سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی شد

جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست نمایندگی عالی دولت تدبیر و امید در استان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مجید خدابخش به دنبال اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، از امارت استانداری آذربایجان شرقی خداحافظی کرد و وزارت کشور امروز در حکمی رحمتی را به سمت سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی معرفی کرد.

خدابخش شهریور ماه سال گذشته به دنبال انتصاب جبارزاده، استاندار اسبق آذربایجان شرقی، به سمت معاون سیاسی وزیر کشور، سکانداری نهاد عالی دولت در استان را به عهده گرفت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: من تمام تلاش خود را در حد توان برای خدمتگزاری مناسب و در شان مردم استان و شهر اولین‌ها داشتم، اگر توفیقی در شان آنان نبود، از همه طلب حلیت دارم. 

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی افزود: طی 14 ماه گذشته که در سمت استاندار، توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز آذربایجان شرقی را داشتم، با همه توان کوشیدم، اما اکنون بنا بر تصریح قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید این پست را ترک کنم.

خدابخش ادامه داد: در این مدت با حضور در همه شهرستان ها و بسیاری از روستاهای استان سعی کردم که به صورت میدانی در جریان مشکلات مردم قرار گیرم و اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهم.

کد خبر 740626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha