ویژه‌ برنامه‌های هفته بسیج در آذربایجان‌۲شرقی اعلام شد

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: هفته بسیج امسال با شعار "بسیج، مظهر ایستادگی و پیشرفت، وحدت و خدمت" آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سرهنگ «الیاس گل‌محمدزاده» امروز به نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیح پرداخت و اظهار داشت: سه شنبه هفته جاری بسیجیان دیداری با نماینده ولی فقیه در استان خواهند داشت و از رهنمود‌های امام جمعه تبریز استفاده خواهند کرد.

معاون همانگ کننده سپاه عاشورا با بیان این‌که پزشکان بسیجی در سراسر استان با حضور در مساجد به طور رایگان خدمات رسانی خواهند کرد، افزود: ده‌ها طرح‌ عمرانی در روستاها و مناطق مختلف به مناسبت هفته بسیج افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و ادامه‌دار شدن طرح شهید رهنمون هم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری خواهد بود.

گل‌محمدزاده از اجرای گشت‌های محله محور رضویون در محلات تبریز و تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه خبر داد و تصریح کرد:‌ بسیج یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است، از این رو تا بسیج هست خطری متوجه کشور نیست.

وی خاطرنشان شد: پنجشنبه هفته جاری که با عنوان "بسیج اقتدار دفاعی"، نام‌گذاری شده است، برنامه غبارروبی از مزار شهدا در وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد، ضمن‌ اینکه روز جمعه نیز بسیجیان عضو حلقه‌های صالحین در نماز جمعه حضوری فعال خواهند داشت.

معاون همانگ کننده سپاه عاشورا در ادامه با بیان این‌که بسیج اهداف خود را در 4 محور دنبال می‌کند، اظهار داشت: تربیت و کادر سازی برای جمهوری اسلامی و استفاده از ظرفیت نخبگان  در شوراها و مجامع استانی رویکردهای اصلی بسیج است، افزون بر این اعزام گروه‌های جهادی در قالب اردوهای سازندگی در مناطق محروم نیز مورد توجه است.

 

کد خبر 741224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha