تفکر حزب‌الله و انصار‌الله از بسیج نشات گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست، چراکه امروز می‌توان تفکر امام راحل درباره تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه را مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در جمع اقشار مختلف بسیج در تبریز اظهار داشت: بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست، چراکه امروز می‌توان تفکر امام خمینی در تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه را مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که تفکر حزب‌الله و انصار‌الله از بسیج نشات گرفته است، خاطرنشان کرد: وقتی از بسیج سخن می‌گوییم منظور بُعد نظامی آن نیست بلکه منظور بسیج با تمام ماموریت‌های آن مدنظر است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در ادامه به دلایل موفقیت بسیج اشاره کرد و گفت: اخلاص در عمل، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، پیشرو بودن، دغدغه‌مندی و فراگیر بودن بسیج منجر به موفقیت این شجره طیبه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبراکرم(ص) تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی برای مرور مکارم اخلاقی رحمت للعالمین حضرت رسول اکرم(ص)‌ برای نزدیکی قلوب و پرهیز از اختلاف و تفرقه است.

امام جمعه تبریز وحدت را لازمه مقابله با فتنه‌های دشمنان دانست و افزود: اگر وحدت به معنای واقعی کلمه در میان امت اسلامی حاکم شود؛ دشمنان کاری از پیش نخواهند برد.

 

کد خبر 742638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha