پژوهشگران برتر آذربایجان‌شرقی تجلیل می‌شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از بر‌گزاری آیین تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر‌ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسن رسولی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته پژوهش از ۲۴ تا ۲۸ آذر ماه برنامه های مختلفی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار خواه شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افزود: امسال برای نخستین‌بار همزمان با هفته پژوهش برنامه‌های خاصی برای اساتید و دانشجویان مراکز مختلف دانشگاهی استان در‌ نظر گرفته‌‌‌ایم.

رسولی با اشاره به عناوین هفته پژوهش افزود: ۲۴ آذر، روز ارتباط با صنعت، کارآفرینی و مسیر‌های شغلی، ۲۵ آذر روز خدمات آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی، ۲۷ آذر روز نوآوری و فناوری و روز چهارشنبه ۲۸ آذر روز نشر علم، همکاری‌های علمی و انجمن‌های علمی نامگذاری شده‌ است. 

وی از مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در واحد تبریز خبر داد و گفت: این مراسم ۲۶ آذر برگزار خواهد‌ شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش و فناوری، برنامه‌های مختلف سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات پژوهشی توسط حوزه معاونت پژوهش و فناوری، دانشکده‌ها و انجمن‌های علمی برنامه‌ریزی شده‌ است.

 

کد خبر 743207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha