کسب رتبه نخست در واگذاری مراکز فرهنگی به بخش خصوصی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: این استان در بحث واگذاری مراکز و نهادها به بخش خصوصی جایگاه اول در کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز در جمع فعالان هنرهای نمایشی استان در تبریز با تأکید بر این‌که نگاه دولت در عرصه فرهنگ و هنر؛ برون‌سپاری امور به بخش خصوصی است، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بحث واگذاری مراکز و نهادها به بخش خصوصی جایگاه اول در کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر توجه به شأن و جایگاه اهالی فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: اتکا به هنرمندان و اصحاب فرهنگ راهگشای اتفاقات خوب در عرصه‌‌های مختلف است.

همچنین هومن بیگ‌نژاد، رئیس جشنواره تئاتر صلح جهانی در تبریز گفت: برای برگزاری جشنواره تئاتر الف هیچ کمکی از تهران نگرفتیم و نهادهای استانی عزم جدی داشتند تا جشنواره اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: اگر از صلح صحبت می کنیم، در تبریز با همدل شدن نهادها این اتفاق افتاد. ما چند سالن تئاتر تبریز را تجهیز کردیم. این جشنواره مختص مردم ایران و جهان علی الخصوص مردم آذربایجان شرقی است که ما را حمایت کردند.

بیگ‌نژاد با بیان این‌که دوست داریم تا آیین ها و انگاره های صلح و دوستی در ایران را به تمامی جهان ارائه دهیم، افزود: بهره‌مندی از هنرمندان و اهلی فرهنگ برای تحقق این هدف مهم ضروری به نظر می رسد.

کد خبر 743225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha