کمک بیش از 10 میلیون تومانی کمک نقدی مردم سربیشه به عتبات عالیات

امام جمعه سربیشه از اهدا 10میلیون و 750 هزار تومانی کمک های نقدی مردم این شهرستان به عتبات عالیات خبر داد.

به خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محسن محمدی، امام جمعه سربیشه در جلسه ستاد عتبات عالیات که در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: خدمت به اسلام و مسلمین به خصوص عتبات عالیات و بارگاه ملکوتی امامان معصوم شیعه که مورد تاکید همه مراجع عظام و مقام معظم رهبری است یک نوع توفیق الهی محسوب می شود.


وی افزود: بارها رهبر انقلاب تاکید داشته اند وظیفه همه است که از این نمادهای افتخار آفرین شیعه که همیشه مورد غضب معاندین و دشمنان اسلام بوده از دل وجان حمایت کنند.


حجت الاسلام محمدی، با اشاره به کینه توزی و تعرض دشمنان شیعه به حرمین عسکریین اضافه کرد: این اقدام وحشیانه آنان که دل همه شیعیان را خون کرد با همت و تلاش همه شیعیان این علم افتخار دوباره برافراشته شد و از روز اول بهتر بازسازی گردید و این افتخاری است که نصیب شیعه شده و ما هرچه داریم از برکت وجود انسان های پاک ومردان الهی است وهر چه در این راه تلاش کنیم باز مدیون و بدهکار آنها هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سربیشه، امام جمعه سربیشه پروژه های تعهد شده خراسان جنوبی را بزرگ ترین پروژه ستاد بازسازی عتبات کشور از لحاظ شاخص جمعیت استان دانست و افزود: مردم شهرستان سربیشه با مشارکت در این امر خیر عشق و علاقه خود را به اهل بیت(ع) همچون گذشته به اثبات می رسانند.


حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به مناسبت های مذهبی که در پیش داریم باید با برنامه ریزی صحیح کمک های مردمی را دراین امر جذب وتحویل ستاد بازسازی گردد.


پایان پیام/
 

کد خبر 74416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha