دانشگاهیان آذربایجان‌شرقی عازم عتبات عالیات می‌شوند

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کاروان های زیارتی عتبات عالیات دانشگاهیان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «علی خدیوی»، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام ۲۰ امین دوره کاروان های زیارتی عتبات عالیات دانشگاهیان آذربایجان شرقی، از ۶ آذر ماه آغاز شده است و تا ۱۸ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی ادامه داد: هزینه اعزام هوایی را ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هزینه سفر زمینی را ۲ میلیون تومان برای هر نفر اعلام کرد.

وی با بیان این‌‍که  متقاضیان ثبت نام سفر زیارتی عتبات عالیات می توانند به سایت https://www.labbayk.ir مراجعه کنند، گفت: طبق تفاهم نامه ای که با بانک ملت منعقد شده برای هر سفر هوایی ۳ میلیون تومان و برای هر سفر زمینی ۲ میلیون تومان وام بدون بهره در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام خدیوی همچنبن اذعان داشت: صندوق رفاه دانشجویان برای دانشجویان متاهل ۱.۵ میلیون تومان و برای مجردها ۱ میلیون تومان وام اختصاص داده است.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به زمان قرعه کشی خاطرنشان کرد: قرعه کشی انتخاب افراد اعزامی نیز ۲۱ آذر ماه برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان بازه زمانی اعزام دانشجویان به عتبات عالیات اذعان داشت: اعزام کاروان ها از ۱۰ بهمن ماه آغاز می شود و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 744226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha