مشکلات معیشتی مردم امری غیر قابل انکار است

ذوالفقاری گفت: مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم امری غیر قابل انکار است، انتظارات مردم از مسؤولان نظام به حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسین ذوالفقاری» امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان‌شرقی که در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار داشت:  حرکت در مدار ولایت رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان نظام است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: همه دولتمردان و مسؤولان نظام خود را ملزم به حرکت در مسیر تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند و با این رویکرد ولایی در جنگ اقتصادی پیروز خواهند بود.

وی با تأکید بر این‌که مسؤولان باید در کنار مردم باشند و به گوش مطالبات آنان دهند، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم امری غیر قابل انکار است، انتظارات مردم از مسؤولان نظام به حق است؛ نباید نسبت به مطالبات به‌حق مردم نگاه امنیتی و سیاسی داشت.

ذوالفقاری با اشاره به این‌که مردم بی توجه به گرایش‌های سیاسی، خواهان وحدت مسؤولان برای ساماندهی به امور کشور هستند، تصریح کرد: اعتماد و رضایتمندی مردم از مسؤولان عامل اصلی ثبات و امنیت کشور است.

وی تصریح کرد: مردم با ایمان و علاقه نظام و انقلاب را پشتیبانی می کنند؛ اما خواستار صداقت، جدیت، پایبندی به قانون و ارزشهای اخلاقی از مسؤولان هستند.

وی موازی‌کاری‌های موجود در کشور، بروکراسی‌ اداری، اقتصاد بیمار، بیکاری و مسائل فرهنگی را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم دانست و افزود: باید دانست که آمریکا تنها به دنبال تحریم اقتصادی نیست، بلکه با تمام ظرفیت به دنبال شکست مقاومت مردم است.

کد خبر 744930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha