مهم‌ترین پیام 9 دی به خواص بی‌بصیرت این بود که به دامان مردم برگردید

رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با تأکید بر بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: مهم‌ترین پیام این روز به خواص بی‌بصیرت این بود که به دنبال قدرت‌طلبی و دنیا نباشید و به دامان مردم برگردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی یکشنبه پنج دی مجلس با اشاره به حماسه 9 دی در جمع خبرنگاران گفت: پیام 9 دی این بود که مردم نسبت به انقلاب خود حساس هستند و نسبت به مذهب و رهبری‌شان حساسیت دارند و اگر جایی به خطر بیافتد از جان خود دریغ نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: آخرین پیام به دشمنان این بود که چشم طمع از این ملت برگیرید و عقل خود را به کار گیرید.

حجت‌الاسلام حسینیان در پاسخ به این سؤال که حماسه 9 دی در چه بسترهایی شکل گرفت، تصریح کرد: حماسه 9 دی عکس‌العمل و پاسخی بود از مردم نسبت به منافقان و بیگانگان و دنیاطلبان که برای تضعیف انقلاب اسلامی توطئه کردند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی پاسخ محکم و دندان‌شکنی به افرادی بود که جان و انقلاب را هدف قرار داده بودند، یادآور شد: اولین درس این حادثه بزرگ به ضد انقلاب و ابرقدرت‌ها بود که خیال نکنند مردم بعد از 32 سال نسبت به رهبری و امام خود بی‌تفاوت هستند.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تأکید کرد: حماسه بزرگ 9 دی به دشمنان نشان داد که مردم نگران انقلاب خود هستند و هر جا احساس کنند که در خطر قرار گرفته‌اند به میدان می‌آیند و پاسخ دشمنان را علنا می‌دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که پیام 9 دی به خواص بی‌بصیرت چه بود، تصریح کرد: پیام 9 دی به این افراد این بود که به جای اینکه به دنبال قدرت‌طلبی و دنیا باشید به دامن مردم برگردید زیرا این مردم هستند که از شما محافظت خواهند کرد و این مردم هستند که عزت شما را حفظ خواهند کرد.

وی ادامه داد: در واقع عزت این افراد در گروی پایبندی به این ملت و راه ملت که همان راه امام و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری است، می‌باشد.

پایان پیام/

 

کد خبر 7468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha