گفت و گوی با نسل امروز باید در راس برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرد

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اهمیت بازگو کردن اهداف انقلاب اسلامی گفت: گفت و گوی با نسل امروز باید در راس برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مصطفی گرجی» در نشست با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت « چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی » گفت: امروز بعد از 4 دهه بایستی نشان دهیم که جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی دارای هدف است و ما بر اساس این اهداف خود گام بر می داریم.

وی افزود: امروز ما نیازمند معرفی دستاوردها و اقدامات مثبت انقلاب اسلامی به جامعه و نسل جوان هستیم  زیرا دشمنان به دنبال معرفی نقاط ضعف انقلاب و بزرگنمایی آنها هستند و از این طریق سعی دارند تا ناامیدی را به جامعه القا کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: امام جماعت به عنوان یکی از ارکان اصلی مساجد هستند که می توانند کارکردهای مساجد را به خوبی احیا کنند.

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: امامان جماعت  مي توانند نقش بسزايي در تربيت اجتماع داشته باشند،اما متاسفانه امروز عنوان امامت جماعت و كاركرد ان به پیش نماز ي تنزل كرده است كه كاركرد اصلي آن از بين رفته است

وی گفت: ما باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را گفت و گو با نسل امروز قرار دهیم و در این راستا نیز گوش شنوایی برای آنها باشیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

کد خبر 750445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha