برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری « روح خدا»  در ۱۲ بهمن ماه

حجت الاسلام گرجی با اشاره به برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اختتامیه جشنواره کشوری « روح خدا» در ۱۲ بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مصطفی گرجی» در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مساجد خواستگاه انقلاب بودند و باید احیا شوند و ارج نهاده شود.

وی افزود: کانون های مساجد نیز برنامه های شاخص دارند که جشنواره کشوری روح خدا با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری اختتامیه این جشنواره 12 بهمن ماه برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در 810 کانون فرهنگی هنری، طرح « دیروز، امروز و فردا»، طرح کاروان دانایی، تجلیل از خانواده های شهید حوزه فرهنگ و هنر، اجرای سرود کانون های مساجد استان با یک هزار و 400 نفر در کل استان و 800 نفر در روز ورود امام(ره) قبل از نماز جمعه در مصلی برگزار می شود.

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: چاپ کتاب خاطرات امام(ره) و انقلاب به تالیف حجت الاسلام مظفر سالاری نیز به عنوان مهمترین برنامه ما در سطح استان است که به مناسبت چهلمی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به چاپ می رسد.

کد خبر 750050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha