آیت الله هاشمی شاهرودی به حق استوانه ای قوی برای نظام اجرایی کشور بود

آیت الله ناصری ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی به حق استوانه ای قوی برای نظام اجرایی کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری» ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله شاهرودی پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

رحلت جانسوز عالم عامل و فقیه مجاهد، استاد  توانمند حوزه های علمیه حضرت آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی که سالها در مقام تحقیق و علم و نوآوری و دانش افزایی و دانشمندپروری خدمات علمی بزرگ به حوزه های علیمه ، انتقال دانش بزرگان  به مراکز علمی و تأسیس حوزه های تحقیقی ید طولائی  داشت و امید آینده مرجعیت بود.

آیت الله هاشمی شاهرودی به حق استوانه ای قوی برای نظام اجرایی کشور خاصه دستگاه قضا و مجلس خبرگان رهبری و حوزه های علمیه به شمار می رفت؛ او با امام بود، با امام ماند و برای مقام عظمای ولایت، یاری هم پا و دوستی خالص و بی ریا و زحمتکش بی مدعا بود .

خدایش رحمت کند که خوب زیست و خانه آخرتش را با اعمال و افعال ارزشمند خود آباد کرد و رضایت خدای بزرگ را جلب نمود ؛غفران و رحمت خداوند نثار او باد.

به ساحت مقدس امام زمان (عج) مقام معظم رهبری(مدظله) آیات عظام و مراجع تقلید، حوزه های علمیه، بیت شریف ایشان، روحانیت معزز و مردم شریف و قدر شناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض  می کنیم.                                                                                                                                                                                                                                                                              

کد خبر 750941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha