مهم‌ترین پیام 9 دی دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری مردم بود

حجت الاسلام یحیی زاده ضمن اینکه این روز را روز تودهنی استکبار نامید؛ گفت:رسانه ملی، اصحاب قلم و نشریات، مجلس، دولت و علما و روحانیون همه وظیفه دارند تا ابعاد این روز مهم و خدایی را برای مردم ایران باز کنند.

حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده، نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی درباره حضور گسترده مردم در روز 9 دی و خلق حماسه تاریخی به خبرنگار شبستان گفت: فتنه‌گران حوادث انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری را بهانه‌ای قرار دادند تا به اهداف کثیف و پلید خود برای ضربه زدن به اصل نظام و ولایت فقیه برسند.

وی اظهار کرد: آنها که عزم خود را با حمایت بیگانگان و رسانه‌های خارجی برای ضربه زدن به نظام راسخ کرده بودند در بعدازظهر روز عاشورا به مقدسات و اعتقادات مردم توهین کردند و همین باعث شد که مردم انقلابی ایران تحمل خود را از دست بدهند و حادثه‌ای را در روز 9 دی رقم بزنند که در تاریخ ماندگار شد.

حجت‌الاسلام یحیی‌زاده تصریح کرد: آنها برای چندمین بار در شناخت مردم ایران به اشتباه افتاده بودند که البته مردم ما در روز 9 دی برای چندمین بار اشتباه بزرگ‌شان را به آنها گوشزد کردند.

وی با اشاره به انقلاب‌های وارداتی و مخملی در سایر کشورهای توسعه نیافته گفت: دشمنان به انقلاب اسلامی و نظام با خیالی که می‌توانند در ایران اسلامی با تحریک کردن عده‌ای فتنه‌گر به اهداف خود برای بروز انقلابی مخملی و وارداتی برسند فعالیت‌هایی را در کشور ما آغاز کردند.

این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان کرد: آنها شرایط را برای فعالیت خود و یک انقلاب مخملی مهیا می‌دیدند ولی نمی‌دانستند که ملت ایران همانند سایر ملت‌ها نیست و در پای ارزش‌ها و اعتقادات دینی و انقلابی خود جانانه ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: سال گذشته یک سال خاص و ویژه برای مردم ما بود که بعد از ماه‌ها تکاپوی دشمنان و فتنه‌گران در روز 9 دی همه این تلاش‌ها ناکام گذاشته شد و توطئه آنها به خودشان برگشت.

وی بیان کرد: روز 9 دی به صورت یک روز فراموش‌ناشدنی، حماسی و انقلابی در حافظه تاریخی ملت ایران باقی خواهد ماند زیرا در این روز یک بار دیگر مردم با بصیرت و شعور سیاسی‌شان و به صورت مستقل و هماهنگ مشت محکمی را بر دهان استکبار و عوامل داخلی آن زدند.

حجت‌الاسلام یحیی‌زاده با تاکید بر اینکه همگان باید این روز را به عنوان روز بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران تلقی کنند، گفت: پیام این روز پیامی روشن برای دشمنان انقلاب و نظام بود که ملت ایران دشمنان خود را می‌شناسند و با بصیرت و آگاهی از اصول انقلاب، نظام و ولایت و رهبری خود حمایت و دفاع می‌کنند.

این نماینده تفت و میبد در خانه ملت با تآکید بر وظایف همه اقشار جامعه به ویژه مسئولان نظام برای پاسداشت این روز تاریخی یادآور شد: رسانه ملی، اصحاب قلم و نشریات، مجلس، دولت و علما و روحانیون همه وظیفه دارند تا ابعاد این روز مهم و خدایی را برای مردم ایران باز کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 7550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha