برگزاری اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي ۹۷-۹۸

اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي ۹۷-۹۸ و بيست و هفتمین آزمون ادواري مراكز مهارت‌آموزی با حضور ۳۹۷ داوطلب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «جمیلا ملکشاهی»، صبح امروز (۲۸ دی) در حاشیه برگزاری این آزمون  اظهار کرد: ‌این آزمون در چهار حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان برگزارشده است.

 

وی، بابیان اینکه این دوره از آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی ساعت ۱۰ صبح جمعه بیست و هشتم دی‌ماه آزمون برگزارشده است، افزود: در این آزمون در شهر ایلام، ۱۲۰ نفر، آبدانان ۱۴۸ نفر، دهلران ۸۱ نفر و هلیلان ۴۸ نفر شرکت می‌کنند.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان اینکه درمجموع 397 نفر در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: کلیه تمهیدات لازم با هماهنگی‌های ایجادشده برای برگزاری این آزمون در سطح مرکز استان و شهرستان‌های محل برگزاری فراهم‌شده است.

 

ملکشاهی، بابیان اینکه این آزمون در استان ایلام، در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، چهره‌سازی، مدیریت برنامه‌ریزی و امور خانواده، طراحی و توسعه صفحات وب برگزار می‌شود، افزود: این آزمون به دو صورت کتبی و علمی برگزار می‌شود که آزمون عملی بعد از آزمون کتبی با حضور اساتید مجرب از شرکت‌کنندگان در این آزمون گرفته می‌شود.

 

وی، خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه طی دو مرحله کتبی و عملی آزمون جامع استاندارهای مهارتی برگزار می‌شود تا پس از کسب نمرات لازم در این آزمون، گواهینامه مهارت به شرکت‌کنندگان اعطا ‌شود.

 

گفتنی است، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی از روند برگزار این آزمون بازدید کرد و همچنین از سوی ناظر اعزامی از سوی وزارت فرهنگ و و ارشاد اسلامی مورد نظارت قرار گرفت.

 

کد خبر 757753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha