بیش از یک هزار نفر از فعالان قرآنی استان اردبیل در مسابقه «مدهامتان» ثبت نام کردند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار نفر از فعالان قرآنی استان اردبیل در مسابقه قرآنی «مدهامتان» ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (6 بهمن ماه) در جلسه هماهنگی مسابقه قرآنی «مدهامتان» گفت: فعالیت های قرآنی کانون های مساجد در طول سال یکی از شاخص ترین برنامه ها است و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز با برپایی مسابقه قرآنی «مدهامتان»، محافل انس با قرآن کریم و کاروان قرآنی آیه های نور جشن های انقلاب را برپا خواهند کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: ثبت نام مسابقه قرآنی «مدهامتان» همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از یک هزار نفر از فعالان قرآنی استان اردبیل در مسابقه قرآنی «مدهامتان» ثبت نام کردند.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: علاقمندان رشته های مختلف خواهران و برادران در رده های سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال می توانند با مراجعه به www.modhammatan.com ثبت نام کنند.

 

سقاء، اظهار داشت: این دوره از مسابقه قرآنی «مدهامتان» در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، حفظ کل، حفظ جزء 30، قرائت تقلیدی، اذان و نقاشی خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه منتخبان نهایی رشته های مختلف در مرحله استانی به مرحله کشوری که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، اعزام می شوند، افزود: این مسابقه فرصت مغتنمی برای فعالان کانون های مساجد برای سنجش توانمندی ها و فعالیت های قرآنی خود در طول سال است.

کد خبر 759974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha