تهیه تراکت موسیقی« چهل سالگی انقلاب» با خوانندگی محسن نشاسته گر

صالحی با اشاره به برنامه های شاخص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تراکت موسیقی« چهل سالگی انقلاب» با خوانندگی محسن نشاسته گر تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علی صالی» در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: هدف از برگزاری نشست تشریح برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نهادها و ادارات استان است.

وی افزود: تهیه تراکت موسیقی به عنوان « چهل سالگی انقلاب» به خوانندگی نشاسته گر خواننده یزدی و به صورت کاملا خصوصی از جمله برنامه های ما در استان یزد است که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد خاطرنشان کرد: ما در تاریخ 18 تا 20 بهمن ماه با توجه به عزاداری حضرت زهرا(س) فضایی متناسب با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داریم.

صالحی تصریح کرد: در دوره مدیریت جدید ما سعی کرده ایم روابط عمومی استانداری را فعالتر از گذشته داشته باشیم که در این زمینه نیز این بخش را به اداره کل ارتقا داده ایم .

وی ادامه داد: برگزاری همایش روابط عمومی های استان، راه اندازی پرتال جامع روابط عمومی ها، پرتال وای فجر از جمله اقدامات دیگر ما در استان یزد است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: امسال یازدهمین حلسه آموزشی همایش روابط عمومی ها را داریم که توانسته ایم به نحوی این بخش را به مدیران معرفی کنیم.

صالحی خاطرنشان کرد: ما برای برخی از معاونت های استانداری بعد از 6 سال نشست خبری برگزار کرده ایم و در این زمینه نیز سعی کرده ایم همه را پای کار بیاوریم.

وی گفت: صداقت و همراهی با توده های مردمی به عنوان دو ویژگی است که سعی کرده ایم آن را دنبال کنیم و در این راستا معتقدیم که جناح بندی های سیاسی باعث شده که بسیاری از نخبگان و افراد را نادیده بگیریم و ما نیز سعی کرده ایم جناح خاصی را دنبال نکنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: استان یزد در تمامی زمینه ها بر اساس شاخصه های وزارت کشور به عنوان تنها استان تجلیل شونده بود که باعث افتخار ما است.

صالحی گفت: صداقت، شفافیت و مردم داری؛ گفتمان یک طرفه نیست و در این راستا نیز سعی شده گفت و گو صورت گیرد.

کد خبر 760760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha