کتابخانه کانون فرهنگی هنری الغدیر بستان‌آباد افتتاح شد

کتابخانه کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد اعظم حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان بستان آباد به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران؛ کتابخانه کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد اعظم حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان بستان آباد به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین خیرین شهرستان بستان‌آباد افتتاح شد.

حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد در این مراسم که با فرماندار، رؤسای انجمن های فرهنگی و هنری، مسؤولان شهرستانی و اهالی منطقه همراه بود، با تأکید بر ترویج فرهنگ مطالعه در کشور اظهار داشت: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی ایران گسترش کتابخانه های عمومی است.

وی با بیان این‌که کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز یکی از آثار و برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است، افزود: فعالیت بچه‌های مسجدی در حوزه های فرهنگی هنری می‌تواند هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی را به بهترین شیوه‌های ممکن ترویج کند.

بشارت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستان‌آباد نیز در سخنانی با بیان این‌که ساختمان این کتابخانه در فضایی بالغ بر 60 مترمربع به همت هیأت امنای مسجد، اهالی منطقه و خیرین آماده سازی شده است، خاطرنشان کرد: این کتابخانه با چهار هزار جلد کتاب در موضوعات ادبی، اخلاقی، فرهنگی، هنری، کودکان، مذهبی، آموزشی و ... آماده استفاده عموم است.

وی با بیان این‌که دو هزار جلد از کتب این کتابخانه از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، هزار جلد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هزار جلد از سوی خیرین تأمین شده است، گفت: این کتابخانه از سوی خیرین منطقه به تجهیزات کتابخانه‌ای، کامپیوتر، چاپگر و .. نیز مجهز شده است.

کد خبر 763120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha