رسیدن انقلاب به چهل سالگی حاصل وحدت  و یکپارچگی ملت است

سعیدی گفت: اینکه انقلاب به چهل سالگی رسیده است و استمرار پیدا کرده است حاصل وحدت و یکپارچگی ملت است.

«محمد اسماعیل سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در طی چهل سال گذشته تحولات مهمی در تحقق شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران افتاده است که این شعارها را بیشتر عملیاتی کرده است.

 

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب سلامی وحدت ملت ایران است که علیرغم همه سختی ها و مشکلات به وحدت کلمه رسیده اند و اگر انقلاب به چهل سالگی رسید و استمرار پیدا کرد حاصل وحدت و یکپارچگی ملت و قومیت های مختلف که در این کشور بوده اند، است.

 

وی ادامه داد: اگر این وحدت نبود دشمن همانند دیگر کشورها فضای داخلی کشور ما را نیز به هم می ریخت و از این بهم ریختگی به اهداف خود می رسید.

 

وی با اشاره به پیشرفت های علمی کشور گفت: قبل از پیروزی انقلاب میزان بی سوادی در کشور بسیار بالا بود و تعداد کسانی که تحصیلات داشنگاهی داشتند، بسیار اندک بود اما بعد از انقلاب ما شاهد رشد سواد و ریشه کن شدن بی سوادی در کشور هستیم و تعداد کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند، بسیار بالاست.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سطح درآمد مردم، اشتغال و دستیابی به امکانات قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، در حال حاضر تمامی روستاها و شهرهای ما از خدماتی مانند برق، گاز و تلفن برخوردارند.

 

وی ادامه داد: قبل از انقلاب حتی شهرهایی که 10 الی 15 هزار نفر جمعیت داشتند 2 الی 3 خط تلفن داشتند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توزیع امکانات به گونه ای بوده است که ما حتی در دورافتاده ترین روستاها نیز خطوط تلفن را داریم، بسیاری از شهرهای ما فاقد راه آسفالته بودند اما الان به نعمت انقلاب اسلامی می بینیم که حتی روستاها ما نیز از راه ارتباطی و آسفالته برخوردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در زمینه تکنولوژی های نوین و هوافضا جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم و تمامی این دستاوردها حاصل انقلاب اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم و از آن مراقبت کنیم./

 

 

کد خبر 762893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha