درخشش عکاس شبستان در فستیوال بین المللی Dask کشور ترکیه

خبرنگار عکاس خبرگزاری شبستان در تبریز با حضور در فستیوال بین المللی Dask کشور ترکیه توانست رتبه نخست بخش عکس منظره را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسین نعیم سرشت» خبرنگار عکاس خبرگزاری شبستان و مؤسسه مطبوعاتی صریر آذربایجان در تبریز با حضور و درخشش در بیست و دومین فستیوال بین المللی عکاسی Dask کشور ترکیه توانست رتبه نخست بخش عکس منظره را از آن خود کند و جایزه ویژه هیأت داوران را دریافت کند.

بنابر این گزارش، این مسابقات که با حضور 103 عکاس از 17 کشور جهان در شرایط جوی سرد و با وجود بارش برف سنگین در منطقه کوهستانی و تاریخی توقات در ترکیه برگزار شد، با درخشش دو عکاس دیگر ایرانی نیز همراه بود.

هیأت داوران پنج نفره این مسابقه معتبر عکاسی در حالی از میان بیش از چهار هزار اثر در 6 بخش، اثر حسین نعیم سرشت را انتخاب کردند که به اذعان مسؤولان برگزاری؛ امسال سطح کمی و کیفی آثار رسیده رشد قابل توجهی نسبت به سال های گذشته داشته است. 

گفتنی است، عادل سلطانی و امیر رضا برهانی دیگر عکاسان ایرانی حاضر در ابن مسابقه نیز به ترتیب در بخش های عکاسی ماکرو و عکاسی طبیعت محض توانستند رتبه های برتر را کسب کنند.

 

کد خبر 783290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha