استقبال مردم از ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه در تبریز

ویژه برنامه های ستاد مشترک برگزاری مراسم مناسبت های مذهبی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) آذربایجان‌شرقی با استقبال عمومی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ویژه برنامه های ستاد مشترک برگزاری مراسم مناسبت های مذهبی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) آذربایجان‌شرقی که از هفته گذشته در مساجد، تکایا، میادین و مراکز مختلف تبریز آغاز شده، این روزها با استقبال عمومی روبه‌رو است.

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مصلای امام خمینی، همایش و رژه موتورسواران یاوران امام مهدی(عج) از نصف راه به سمت گلزار شهدای وادی رحمت، مقالات با جانباران دوران دفاع مقدس، دیدار با جانباران اعصاب و روان و همچنین عیادت از بیماران بستری در بیمارستان از جمله برنامه‌هایی است که تاکنون اجرایی شده است.

بابر این گزارش، مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) قرار است امروز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مصلای تبریز برگزار شود، همچنین مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز غروب 14 شعبان در مسجد دانشگاه تبریز برپا خواهد بود.

برپایی استگاه های صلواتی در مساجد شهر، مراسم دعای ندبه صبح نیمه شعبان در مسجد مهدیه تبریز، جشن بزرگ میلاد و مراسم عمامه‌گذاری طلاب تبریز در مصلای امام و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه هایی است که طی امروز و فردا برگزار خواهند شد.

همچنین قرار است فردا همزمان با نیمه شعبان ویژه برنامه پیاده روی با عنوان "جشن ولادت در دامن طبیعت" از ساعت 8 و 30 صبح با حضور مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در روستای الوار از توابع شهرستان بستان آباد برگزار شود، این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) این روستا اجرایی خواهد شد.

اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) قم تپه تبریز نیز فردا از ساعت 17 تا 19:30 در فرهنگسرای الغدیر جشن بزرگداشت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) را برگزار خواهند کرد.

گفتنی است، مساجد محوری، امامزادگان، بقاع متبرکه، کانون فرهنگی هنری، محافل و مراکز فرهنگی و هنری در سراسر استان نیز طی امروز و فردا میزبان خیل دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت و منتظران حضرت صاحب الزمان(عج) خواهند بود.

کد خبر 782654

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha