دیدار اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با 27 اردیبهشت ماه  و روز جهانی روابط عمومی، اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کردند.

علی صالحی، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست گفت: 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی روابط عمومی است که ما نیز در شورای هماهنگی روابط عمومی ها برنامه های مختلفی به این مناسبت داریم.

وی ادامه داد: دیدار با پیشکسوتان عرصه روابط عمومی یکی دیگر از برنامه های ما است که دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به عنوان روابط عمومی سابق این اداره کل از جمله این برنامه ها است.

مجید جوادیان زاده در این نشست با اشاره به این که انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران یک اتفاق بزرگ برای استان یزد بود، بیان کرد: روابط عمومی های استان با هم افزایی در جهت تعمیق این رویداد تلاش کنند تا به هویت اجتماعی تبدیل شده و به عنوان سرمایه اجتماعی و فرهنگی محفوظ  دارند و اعتلا پیدا کند.

وی افزود: روابط عمومی ها دارای مهارت های گفت و گو، تعامل، تبلیغ، سفید خوانی رسانه ای هستند که این ویژگی ها کمتر در حوزه های دیگر اداری وجود دارد و از این منظر نیز می توان روابط عمومی را به عنوان تربیت کننده معرفی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: امروز با توجه به گسترش رسانه ها، شاهد ملغی شدن برخی از کارکردهای روابط عمومی هستیم زیرا رسانه ها پیش از روابط عمومی ها  به تولد و انتشار اخبار دست می زنند.

جوادیان زاده ادامه داد: به منظور تقویت روابط عمومی ها و پیشگامی در این عرصه می توانیم با گسترش آن به کل سازمان پیشگام اطلاع رسانی و تولید سرمایه اجتماعی باشیم.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها بایستی به عنوان اتاق فکر دستگاه در عرصه تولید اندیشه و تدوین راهبرد اطلاع رسانی و تبلیغات دستگاه خود باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: امروز نیاز دستگاه های ما نگاه اقناعی است زیرا از این طریق می توانیم سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهیم.

 

کد خبر 790256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha