فعالیت های شوراهای زکات در شهرستان ها تقویت شود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تقدیر از فعالیت های شوراهای زکات در شهرستان ها گفت: فعالیت این شوراها باید بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» شب گذشته در جمع اعضای شورای زکات استان اظهار داشت: اهمیت فریضه الهی زکات برای عموم مسلمانان به ویژه ملت ایران روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به رشد 70 درصدی زکات استان در سال گذشته افزود: این رشد نشان از مشارکت مردمی و هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی و کمیته امداد استان است.

رییس شورای زکات استان به در پیش بودن عید فطر و مسأله جمع آوری زکات فطره، گفت: باید با هماهنگی ائمه جمعه شهرستانها و فرمانداران، جمع آوری زکات را مدیریت کرد.

وی با تقدیر از فعالیت های شوراهای زکات در شهرستان ها نیز اظهار داشت: فعالیت این شوراها در سطح خوبی است و باید بیش از پیش تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بر نقش موثر صدا و سیما و رسانه در ترویج فرهنگ زکات تاکید کرد و گفت: از این ظرفیت باید در جهت تبلیغات و فرهنگ سازی فریضه الهی زکات در سطح جامعه استفاده شود.

همچنین «محمد کلامی» مدیر کل کمیته امداد استان در سخنانی  با اشاره به رشد 70 درصدی پرداخت زکات در استان در سال گذشته گفت: تلاش داریم با هم افزایی میان نهادهای مسؤول، مشارکت عمومی را به حوزه های دیگر نیز سرایت دهیم.

کد خبر 791231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha