توسعه فرهنگ خودمراقبتی از شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

سردار کیومرثی گفت: توسعه فرهنگ صیانت، خود مراقبتی و احساس مسئولیت نسبت به خود و دیگران همکاران از جمله مأموریت‌های ناجا و از شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کیومرث عزیزی امروز در صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تقدیر از مجموعه تلاش‌های کارکنان انتظامی در برقراری امنیت مراسمات ملی و مذهبی در ماه مبارک رمضان گفت: پلیس همواره در خدمت مردم بوده و برای آسایش و آرامش عمومی تلاش می کند.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه هيچ عنصري براي پيشرفت، توسعه، تكامل جامعه و شكوفايي استعدادها، مهم‌تر از امنيت و تأمين آرامش در جامعه نيست، افزود: توسعه، خلاقيت و تحرك اجتماعي اثربخش، بدون امنيت امکان‌پذیر نخواهد بود و این امنیت و آرامش با تلاش و کوشش پلیس خدمتگذار میسر است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: يكپارچگی و فراگيری، انسجام و هماهنگی، انعطاف و نوآوری، پويایی و كارآمدی، پاسخگویی به مردم و حاكميت، بهره‌مند از دانش و فناوري و توانایی در توليد علوم پليسي از شاخصه‌های یک سازمان انقلابی است که همه اینها در مجموعه نیروی انتظامی به چشم می خورد.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تأمين امنيت اجتماعي در جامعه سبب تقويت امنيت ملي می شود، بیان کرد: مشارکت مردم با پلیس در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در این راستا تلاش شود.

 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به برنامه های عملیاتی ویژه پلیس استان مرکزی در تأمین امنیت پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها در خبر داد و اضافه کرد: وجود برنامه‌های امنیت بخش در پارک‌ها و فضا‌های سبز سبب امنیت عمومی در جامعه می شود.

 

سردار عزیزی اضافه کرد: برقراری امنیت پارک‌ها و مراکز تفریحی از ضروریاتی است که نیروی انتظامی به عنوان مسئول اصلی تأمین امنیت، طرح های جامعی را برای تأمین امنیت عمومی با مشارکت دیگر سازمان های مسئول تدوین و اجرایی می‌کند.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ صیانت، خود مراقبتی و احساس مسئولیت نسبت به خود و دیگران همکاران افزود: این مهم از جمله مأموریت‌های ناجا و از شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

 

 

 

کد خبر 798546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha