برگزاری کارگاه شناخت ناهنجاری های اسکلتی و اصلاح ناهنجاری ها در یزد

دهقان با اشاره به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: کارگاه شناخت ناهنجاری های اسکلتی و اصلاح ناهنجاری ها در یزد برگزار می شود.

آزاده دهقان، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد،  از برگزاری کارگاه یک روزه بررسی و شناخت ناهنجاری های اسکلتی و اصلاح ناهنجاری ها در یزد خبر داد. 

وی افزود: در این کارگاه یک روزه هدف مبتنی بر بررسی ناهنجاری ها و توجه به امر آموزش و همچنین پیشگیری در جامعه است.

دهقان ادامه داد: گروه مخاطب ما نیز عموم مردم جامعه است که در روز دوشنبه 27 خردادماه از ساعت 8 صبح در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی ویژه کارشناسان این حوزه از شهرستان های استان در راستای اجرای مرحله سوم طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی زنان و دختران روستایی برگزار و محمدعلی سیدحسینی از اساتید دانشگاه از تهران مدرس ایندوره خواهد بود.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: فقر حرکتی و شرایط نامناسب محیط ناهنجاری های قامتی در دختران و زنان ایجاد می شود و سلامت آنها را تهدید می کند که اطلاع از وضعیت جسمانی آنها، تشخیص به موقع عوارض و آموزش عادت بدنی صحیح، مانع تشدید ناهنجاری اسکلتی و بروز سایر عوارض می شود .

دهقان خاطرنشان کرد: به منظور اجرایی کردن هرچه مناسب طرح سنجش ساختار قامتی ویژه زنان و دختران روستایی ، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مجریان، سنجش ادواری قامتی بررسی تأثیر حرکات اصلاحی و پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 800050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha