۳۰ خرداد؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی گام دوم انقلاب

علاقه‌مندان برای شرکت در همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب می‌توانند مقالات خود را تا ۳۰ خرداد به نشانی www.gaam۲.tabriz.ir ثبت کنند.

«میکائیل جمال‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به استقبال اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش ملی می‌توانند مقالات خود را تا ۳۰ خرداد ۹۸ در سامانه این همایش به نشانی www.gaam۲.tabriz.ir ثبت کنند.

 رئیس کمیته علمی همایش ملی "شهر پایدار و گام دوم انقلاب" با بیان این‌که نخستین همایش ملی «شهر پایدار، گام دوم انقلاب؛ چالش ها، فرصت ها و کاربردها» ۱۹ تیر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌ شود، خاطرنشان کرد: این همایش به نوعی لبیک به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

جمال‌پور ادامه داد: برگزاری همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب در نوع خود برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود که امیدواریم با برگزاری مطلوب آن الگویی برای تمامی شهرهای کشور باشیم.

وی افزود: در دیداری که طی روزهای گذشته اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور با مقام رهبری داشتند، اولین تاکید رهبری این بود که دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه‌ها نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه بیگانه نباشند.

رئیس کمیته علمی همایش ملی "شهر پایدار و گام دوم انقلاب" افزود: بیانیه گام دوم رهبری یک بیانیه مکتوب است؛ اما در دیدار مردم تبریز در سال ۹۷، مقام رهبری از ملت آذربایجان و تبریز خواستند برای تحقق مفاد این بیانیه همچون گذشته پیشقدم باشند.

کد خبر 800492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha