اولین همایش مدیران مراکز آمبولانس خصوصی کشور به میزبانی یزد

دهقان با اشاره به برنامه های اورژانس یزد گفت: اولین همایش مدیران مراکز آمبولانس خصوصی کشور به میزبانی یزد برگزار می شود.

احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: اولین همایش مدیران مراکز آمبولانس خصوصی کشور به میزبانی یزد برگزار می شود.

رئیس سازمان اورژانس یزد افزود: این همایش با حضور معاون توسعه، معاون فنی سازمان اورژانس کشور و تمامی روسای سازمانهای اورژانس قطب کشور برگزار می شود که هم اندیشی و بررسی راهکارهای سطح خدمت مراکز آمبولانس خصوصی به ویژه تعرفه ها، مجوزهای موردنیاز، قراردادها و نحوه همکاری با مراكز اورژانس ۱۱۵ از جمله برنامه های این نشست است.

رئیس سازمان اورژانس یزد خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب موفق سازمان اورژانس یزد در همکاری با مراکز آمبولانس خصوصی، اولین همایش مدیران مراکز آمبولانس خصوصی كشور به میزبانی یزد برگزار می شود.

وی خاطر نشان كرد: در حال حاضر تعداد ۹ مركز آمبولانس خصوصی با برخورداری از تعداد ۸۰ دستگاه آمبولانس و ۱۵۰ نیرو در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و نقل و انتقال بیمار با سازمان اورژانس استان همكاری می كنند.

دهقان ادامه داد: بیش از ۱۰۰ مرکز خدمات آمبولانس خصوصی در کشور وجود دارد که  این مراکز طبق ضوابط و مقررات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی پس از اخذ مجوزهای قانونی با هدف ارئه خدمات آمبولانس تاسیس می شوند و نظارت بر این مراكز توسط سازمان اورژانس استان صورت می پذیرد.

وی در پایان گفت: اولین همایش مدیران مراكز آمبولانس خصوصی كشور، ۲۹ خردادماه در محل هتل صفاییه یزد از ساعت ۸ تا ۱۷ این روز برگزار می شود.

کد خبر 800534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha