کمک بیش از ۳۰ میلیارد ریالی به نیازمندان مانه و سملقان

مدیر کمیته امداد شهرستان مانه و سملقان گفت: از سال گذشته تا کنون مبلغ ۳۰ میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع شده است.

غلام عباس صادقی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه اظهارداشت: این شهرستان تعداد ۱۰ مرکز نیکوکاری دارد که کل این مبلغ کمک های مردمی بین همان مناطق توزیع شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان مانه و سملقان، کل مبالغ جمع آوری شده از محل صندوق صدقات این شهرستان را در سه ماهه امسال ۹۰۲میلیون و ۷۲۶ هزار ریال عنوان کرد.

 

صادقی، کل پایگاه های جمع آوری فطریه در این شهرستان را ۱۴۵ پایگاه عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کل زکات فطره جمع آوری شده در این شهرستان بوده که بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی افزود: در بخش اکرام در سه ماهه سال جاری تعداد ۱۶۰ نفر حامی جذب شده است.

 

صادقی کل حامیان را دو هزار و ۲۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۳۵۰ نفر بومی و هزارو ۸۵۰ نفر غیر بومی می باشند.

 

مدیر کمیته امداد مانه و سملقان تعداد کل ایتام تحت حمایت را ۴۸۰ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد کل محسنین ۳۲۰ نفر و محسنین فاقد حامی نیز ۳۵ نفر می باشند.

 

وی کل وجوهات نقدی جمع آوری شده در سه ماهه اول سال جاری را مبلغ سه میلیاردو ۹۷۴ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در بخش وجوهات غیر نقدی نیز در این سه ماهه دو میلیاردو ۶۰۴ میلیون ریال جمع آوری شده است.

 

كمیته امداد امام خمینی (ره) مانه و سملقان ۶ هزار و ۱۲۴ نفر مددجو را در قالب سه هزار و ۹۲۴ خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی دارد.

کد خبر 800953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha