در مقابل زور و قلدری خواهیم ایستاد

پزشکیان گفت: با تمام مسلمانان دست خواهیم داد، اما در مقابل زور و قلدری خواهیم ایستاد، زیرا خداوند این اراده را در مسلمانان ایجاد کرده که قادر باشند روی پای خودشان بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود پزشکیان» در اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی که در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و انسجام امت اسلامی رمز غلبه بر دشمنان است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انتقال پیام صلح و دوستی از سوی هنرمندان به کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم داده و اجازه ندهیم شخصی مانند ترامپ ما مسلمانان را به جان هم بیاندازد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مسلمان ایستاده ایم و سرخم نخواهیم کرد، افزود: با تمام مسلمانان دست خواهیم داد، اما در مقابل زور و قلدری خواهیم ایستاد، زیرا خداوند این اراده را در مسلمانان ایجاد کرده که قادر باشند روی پای خودشان بایستند.

پزشکیان ادامه داد: مسلمانان باید در زیر پرچم اسلام و رسول خدا باید دست به دست هم دهند و دست از اختلاف برداریم و اجازه ندهیم بیگانگان اختلاف بین ما بیاندازند؛ هنر سیاست مداران مسلمان این است که بتوانند با هم صحبت کرده و با هم برادر باشند.

وی خطاب به هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره گفت: کار و رفتار شما گویا تر از پیام ماست، زیرا کار شما حک می شود و در مقابل دیدگان قرار می گیرد ولی پیام پخش می شود و از بین می رود.

 

کد خبر 801704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha