رسانه های بین المللی به دنبال تبلیغات منفی علیه اسلام هستند

نزیه معروف گفت:  رسانه های بین المللی همیشه تبلیغات منفی علیه جهان اسلام می کنند و به دنبال ایجاد تفرقه در بین ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رئیس برنامه توسعه صنایع دستی جهان اسلام امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری در صنایع دستی جهان اسلام که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: رسانه های بین المللی همیشه تبلیغات منفی علیه جهان اسلام می کنند و به دنبال ایجاد تفرقه در بین ما هستند.

«نزیه معروف» با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد:حضور هنرمندان جهان اسلام در این جشنواره نشان می دهند ما جهان اسلامی واحدی هستیم و از طریق هنر و صنایع دستی اتحاد و همدلی خودمان را به مردم دنیا اعلام می کنیم.

وی گفت: از طریق کتاب ها و تصاویری که در این جشنواره ها به دنیا ارسال می شود، تصویری از تمدن بزرگ اسلامی را نشان می دهیم و امید است این کار با همکاری بین هنرمندان تداوم یابد.

معروف با اشاره به جایگاه هنر و صنایع دستی در جهان اسلام به ویژه نقش زنان در این حوزه، گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی با حضور هنرمندان جهان اسلامی به معنای دفاع از تمدن اسلامی با استفاده از هنرهای اسلامی و صنایع دستی است.

وی افزود: برگزاری با عشق و علاقه چنین جشنواره ها و نمایشگاه هایی موجب می شود تا همدلی بین هنرمندان جهان اسلام بیشتر شود و تلاش های جدی در کشورهای اسلامی برای تدام دوستی و همدلی ها ایجاد شود.

رئیس برنامه توسعه صنایع دستی جهان اسلام با اشاره به درآمد ۵۵ میلیارد دلاری اسپانیا ااز گردشگری و صنایع دستی مربوط به جهان اسلام در «اندلس» اظهار داشت: این موضوع حاکی از اهمیت صنایع دستی جهان اسلام بوده ولی سرمایه گذاری فرهنگی ما در جهان اسلام برای جذب درآمد حاصل از آن قابل قبول نیست.

کد خبر 801703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha