وصول ۴۲ از درآمدهای استان یزد در تهران

نبی با اشاره به میزان درآمد استان یزد گفت: ۴۲ درصد درآمدهای استانی نیز در تهران وصول می‌شود که پیگیر انتقال حساب‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد رضا نبی » در نشست خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: در سال 97 مصوب درآمد استانی یک هزار و 567 میلیارد تومان و عملکرد آن نیز یک هزار و 484 میلیارد تومان بوده و در سال 98 نیز 2 هزار و 334 میلیارد تومان بود که رشد 49 درصد داشت زیرا بر اساس تصویب ردیف جدید یک درصد معادن و درآمدهای جرائم رانندگی و مالیات این رشد صورت گرفت.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت:  اعتبارات سال 97 بر اساس ابلاغ به استان 513 میلیارد تومان بود که تخصیص آن 330 میلیارد تومان بود و تملک استانی نیز 146 میلیارد تومان سال 97 که 82 درصد آن تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در ردیف های متفرقه 305 میلیارد تومان با تخصیص 45 درصد بوده است.

نبی تصریح کرد: در سال 98  تملک استانی به 159 میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: در آمد استانی ما در جایگاه یازدهم کشوری قرار داریم که حدود 94 درصد آن مالیاتی است که درصد ما نیز یک و هشت دهم درصد است.

بی با اشاره به اینکه ۹۴ درصد درآمدهای استانی یزد، از محل مالیات است، ادامه داد: شش درصد بقیه نیز مربوط به جرائم رانندگی و ثبت اسناد و املاک است و در مجموع از نظر درآمد استانی جایگاه سیزدهم را در کشور داریم.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد تاکید کرد: البته ۴۲ درصد درآمدهای استانی نیز در تهران وصول می‌شود که پیگیر انتقال حساب‌ها هستیم.

 

کد خبر 802894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha