ارتقای سطح معرفتی دانش آموزان امری مهم است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات دانش آموزان از راه ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز (۴ تیر ماه ۹۸) در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت دانش آموزان بسیجی آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: توجه به مسائل بصیرتی و اعتقادی امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات دانش آموزان از راه ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است که این اهداف شوم را از ماهواره و فضای مجازی دنبال می کند.

وی از مدیران و اولیا خواست حرکات و رفتارهای دانش آموزان را کنترل و آنها را در مسیر الهی راهنمایی کنند و تصریح کرد: برپایی آئین های مذهبی و نمازهای جماعت در مدارس در ارتقای سطح معرفتی دانش آموزان اثرگذار است.

امام جمعه تبریز همچنین دانش آموزان را به شرکت در نمازهای جماعت توصیه کرد و گفت: دشمن از شرکت دانش آموزان در نمازهای جماعت و جمعه واهمه دارد، چراکه نماز مانع از تحقق اهداف شیطانی آنهاست.

گفتنی است، در این طرح که در اردوگاه فرهنگی تفریحی الغدیر تبریز برگزار می شود؛ دانش آموزان شرکت کننده از آموزش‌های مدیریتی، مهارتی، بصیرتی و عقیدتی بهره مند هستند.

800 دانش آموز دختر و پسر مدارس استان در این دوره 5 روزه شرکت دارند.

کد خبر 803174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha