انقلاب اسلامی مبنا و پایه ای ولایی دارد

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به ویژگی های امام (ره) در ایجاد انقلاب گفت: انقلاب اسلامی مبنا و پایه ای ولایی دارد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمد رضا ناصری یزدی» در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مساله مقاومت و مذاکره به عنوان دو مساله در کشور است.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: انقلاب ما به پایه یک حرکت ولایی است و این اصل انقلاب، ولایی و رسیدن به خدا است و ولایت نمایندگی از خدا برای رسیدن به کمال انسان ها و پیش بردن اهداف الهی است.

 

وی افزود: امام با تشکیل دولت مشتی محکم در دهان طاغوت زد و اگر امام مراقبت و مواظبت نکرده بود واقعا فاجعه بود و اتفاقاتی همچون 28 مرداد صورت می گرفت.

 

آیت الله ناصری تصریح کرد: امام با ایستادگی حکومت تشکیل داد و با مقاومت و ایستادگی حکومت اسلامی را تثبیت کرد و انقلاب اسلامی را آورد و توطئه ها را خنثی کرد.

 

وی گفت: الان رهبری با ایستادگی در مقابل نخست وزیر ژاپن، توطئه آمریکاییها را شکست داد و بیان کردند که ما دست از انقلابی گری بر نمی داریم و این همان کاری بود که امام (ره) کردند و انقلاب را تثبیت کردند.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: ما باید در داخل کمک کنیم تا توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و این انقلاب را سرافراز کنیم.

 

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: امیدواریم با پایداری و مقاومت و تلاش و کوشش و زیر چتر ولایت پیروز شوند.

وی افزود: روحیه ، توکل و اعتماد به خدا از روحیه های مهم امام (ره) بودند که امروز نیز ما باید در کنار رهبری به آن  تاکید کنیم.

کد خبر 803803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha