ادعای آمریکا برای مذاکره تنها فریب افکار عمومی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: حماقت آمریکا در تحریم آقای ظریف در عین حال که یک اقدام مغایر با حقوق بین‌الملل است، نشان می دهد مع ادعای ایالات متحده برای مذاکره تنها با هدف فریب افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۱۰ تیر ماه ۹۸) در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم اظهار داشت: آن چیزی که ما را به هدف نهایی خواهد رساند، مقاومت است و مقاومت نه تنها جنگ افروزی نیست بلکه بازدارنده نیز هست.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه سازش است، افزود: مخالفان می گویند مقاومت اثری ندارد و این ها جنگ طلب هستند؛ در حالی که مستندات تاریخی زیادی داریم که مقاومت به معنای جنگ نیست.

وی خاطرنشان کرد: تعبیر رهبر معظم انقلاب از مقاومت به معنای عبور از موانع است و انقلاب اسلامی در طول حیات ۴۰ ساله خود مقاومت کرده و هیچ وقت جنگ افروز نبوده است و اگر ما با دشمن سازش کنیم دشمن شیطنت اش بیشتر می شود و تجربه مقاومت نشانگر پیروزی ملت هاست.

امام جمعه تبریز یادآور شد: حماقت آمریکا در تحریم آقای ظریف در عین حال که یک اقدام مغایر با حقوق بین‌الملل و قوانین جهانی است، این نکته را روشن می‌کند که ادعای ایالات متحده برای مذاکره فقط فریب افکار عمومی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: بر فرض محال این که اگر مذاکره‌ای هم باشد کسی جز وزیر خارجه فراهم‌کننده مقدمات مذاکره نیست، از این‌رو تحریم وزیر خارجه کشور به معنای تحریم مذاکره با آن کشور است.

آل هاشم با بیان این‌که مقاومت، تنها راه مقابله با دشمن است، گفت: در جنگ اراده ها تفکر مقاومت تنها راه پیروزی است که شهدای مدافع حرم از ایران، پاکستان، افغانستان، لبنان و حشدالشعبی عراق با این راهبرد کیلومترها دورتر از وطن خود دشمن را در مرزهایشان زمین گیر کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی شهدای مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم یا به تعبیری شهدای مقاومت کسانی هستند که داوطلبانه به میدان نبرد رفتند، غیرت و تعصب آنها نسبت به ائمه و حریم اهل بیت، بصیرت و عشق به شهادت از ویژگی های این فرزندان پاکباخته جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بان این‌که دو آفت این سرمایه های عظیم را تهدید می کند، گفت: تحریف جانفشانی شهدای مدافع حرم در خاک سوریه و عراق، غفلت از تکریم مقام آنها و بازخوانی رشادت های این جوانان دو موضوع اساسی در این زمینه است که باید بسیار هوشیار بود.

کد خبر 804806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha