جشنواره موسیقی مقاومت به دنبال تقویت گروه های فعال باشد

رسولی گفت: جشنواره های موسیقی مقاومت باید به دنبال تقویت گروه های فعال در این عرصه باشد.

«آتیلا رسولی» سرپرست گروه موسیقی آتیلا که در دومین جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت شرکت کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اظهار داشت: سطح کیفی جشنواره در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد، چنانکه برخی گروه های شرکت کننده در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند.

وی با بیان این‌که جشنواره های موسیقی مقاومت باید به دنبال تقویت گروه های فعال در این عرصه باشد، افزود: جشنواره های متعددی در سراسر کشور با این موضوع برگزار می شود، اما متأسفانه شاهدیم که پس از جشنواره گروه های برگزیده به حال خود رها می شوند و دیگر مورد توجه نیستند.

رسولی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ نرم به ویژه با ترویج موسیقی غربی و مبتذل به دنبال القای باورهای غلط میان جوانان جامعه است، موسیقی مقاومت می تواند یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی بزرگمردانی باشد که از جان خود برای دین و وطن گذشتند.

سرپرست گروه موسیقی آتیلا افزود: جشنواره موسیقی مقاومت فرصتی برای پاسداشت بزرگانی است که شاید در هیاهوی روزگار به فراموشی سپرده شده‌اند؛ این رویداد هنری می تواند آرمان ها و ارزش‌هایی را یادآور شود که ملت برای دفاع از آنها از هست و نیست خود گذشتند.

گفتنی است، این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، به همت انجمن موسیقی استان و با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا، سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و حوزه هنری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 805358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha