قطار گردشگری تبریز راهی مراغه می‌شود

ارصلانی از اعزام قطار گردشگری تبریز به سمت مراغه خبر داد و گفت: این قطار با حضور ۸۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی همراه خواهد بود.

«شاپور ارصلانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: همزمان با روز قلم و به منظور تجليل از اصحاب رسانه استان  آذربایجان شرقی، قطار گردشگري يک روزه ويژه خبرنگاران و مسؤولان مطبوعات، خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري مرکز استان آذربايجان شرقي از تبریز عازم شهرستان مراغه خواهد شد.

مدیرکل راه آهن آذربایجان افزود: این قطار با حضور 80 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی و با هماهنگي های قبلی اداره کل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري استان و فرمانداري شهرستان مراغه به منظور بازدید شرکت کنندگان از جاذبه هاي گردشگري شهرستان مراغه تشکیل و اعزام می شود.

وی به زمان حرکت این قطار اشاره کرد و گفت: اين قطار روز جمعه ۱۴ تیر ساعت ۷ صبح از تبريز حرکت و پس از بازديد از اماکن گردشگري، مذهبي، تفريحي، بازار و روستاي گردشگري قشلاق مراغه، ساعت ۷ عصر  همان روز به تبريز باز خواهد گشت.

ارصلانی به تداوم قطار های گردشگری در راستای آشنایی اصحاب رسانه با توانمندی و جاذبه هایی گردشگری ریلی استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته نيز قطار گردشگري تبريز- جلفا و تبريز- رازي جهت خبرنگاران و مسؤولان رسانه ها جهت بازديد از مناطق نوار مرزي جلفا و رازي راهی شده بود.

مدیرکل راه آهن آذربایجان به آمادگی این اداره کل برای راه اندازی قطار های گردشگری در راستای توسعه گردشگری ریلی در پنج مسیر تبریز - مراغه، تبریز - جلفا، تبریز - ارومیه و تبریز - سلماس - رازی و همچنین تبریز – میانه خبر داد و افزود: حوزه استحفاظی ریلی اداره کل راه آهن آذربایجان در مسیرهای اعلام شده دارای جاذبه های گردشگری مناسبی برای سفرهای یک روزه شهروندان است.

وی ادامه داد: در صورت درخواست آژانس های مسافرتی برای راه اندازی قطار های ویژه در این مسیرها نهایت همکاری را برای بهره مندی شهروندان از امکانات ریلی به عمل می آوریم.

کد خبر 805290

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha