۳۱۹۴ شعبه اخذ رأی در آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: ۳۱۹۴ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیار راستگو» امروز(۱۳تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۱۹۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۷۵۳ شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: این انتخابات در ۱۳ حوزه انتخابیه استان شامل ۲۱ شهرستان و ۲۵ بخش مستقل برگزار می‌شود و در نتیجه آن، ۱۹ نفر به عنوان نمایندگان این استان به مجلس راه می‌یابند.

وی از استعفای ۸ نفر از مسئولان استان به استناد ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس برای شرکت در انتخابات آینده مجلس خبر داد و گفت: ۷ نفر از این افراد عضو شوراهای اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان این‌که مکاتبات لازم با دستگاه‌های مختلف در خصوص رعایت مفاد قانونی و جلوگیری از هرگونه شائبه صورت گرفته است، افزود:  تعامل هدفمند با تمام جریان‌های سیاسی در دستور کار عوامل انتخابات استان است.

راستگو با اشاره به این‌که هدف برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم است، افزود: انتخابات آگاهانه و پرشور مایه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی است.

کد خبر 805825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha