جشن دهه کرامت در پارک سربازان گمنام قم‌تپه برگزار می‌شود

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) قم‌تپه تبریز از برگزاری جشن دهه کرامت در پارک سربازان گمنام خبر داد.

«حسن سبب‌کار» در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان به تشریح ویژه برنامه های دهه کرامت این مرکز پرداخت و اظهار داشت: همزمان با ایام جشن و سرور میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برنامه های مختلفی از سوی جوانان مسجدی این منطقه پیش‌بینی و اجرا می شود.

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) قم‌تپه تبریز با بیان این‌که برنامه‌ها با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرایی می‌شوند، افزود: بر این اساس؛ جشن دهه کرامت با برنامه های مختلف شاد و معنوی از ساعت 17 تا 20 چهارشنبه ۱۹ تیر در پارک سربازان گمنام برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است جشن دهه کرامت در پارک سربازان گمنام قم‌تپه با اجرای ویژه برنامه های مختلف از جمله مولودی‌خوانی، قرائت صلوات خاصه امام هشتم، مسابقه نقاشی ویژه کودکان، مسابقات فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان و جوانان و ... برگزار شود.

سبب‌کار افزود: جشن دختران آفتاب نیز با هدف تجلیل از دختران محجبه و نمونه کانون و همچنین هم‌نامان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، ضمن این‌که قرار است همزمان با جشن دهه کرامت ایستگاه صلواتی کریمانه با هدف پذیرایی بیش از هزار نفر از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برپا شود.

 

 

کد خبر 807725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha