نمایش بیش از ۱۶۰۰ اثر پارچه در سیما و منظر شهری یزد

داودی با اشاره به برگزاری اولین گام از جشنواره ملی پارچه فجر گفت: بیش از ۱۶۰۰ اثر پارچه در سیما و منظر شهری یزد به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « ابوالفضل داودی» شب گذشته در مراسم افتتاح اولین گالری شهری جشنواره ملی پارچه فجر در محل گذر فرهنگ و هنر مازاری ها در یزد گفت: اولین جشنواره ملی فجر پارچه در استان یزد برگزار می شود که دلیل آن نیز پیشینه یزد در صنعت پارچه و لباس است.

 

دبیر جشنواره ملی پارچه فجر خاطرنشان کرد: این رویداد در سه گام تعریف شده است که اولین گام آن گالری شهری است و در محل گذر فرهنگ و هنر مازاری ها افتتاح شد.

 

وی ادامه داد: تعداد 1600 اثر پارچه از بیش از 30 کارخانه و 220 اثر از پارچه های سنتی ایران توسط سازمان سیما و منظر شهری به نمایش گذاشته شده است و در شهر نیز 800 تابلو شهری نصب شده است که امیدواریم تمامی آنها در شهر نصب شود.

 

داودی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، کارگروه مد و لباس استان یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به عنوان همکاران در این جشنواره بودند که امیدواریم بتوانیم اثرگذاری شهری را داشته باشیم.

 

کد خبر 807754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha