علیرغم بدهی دولت، هیچ پروزه ای را تعطیل یا تعلیق نکرده ایم

سردار محمد گفت: ۳۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم، با این حال هیچ پروزه ای را تعطیل یا تعلیق نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «سعید محمد» امروز(۱۹ تیر) در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم همواره و در ادوار مختلف کمک حال دولت ها بوده و از سال ۶۸ تاکنون خدمات ارزنده‌ای در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی داشته است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: قرارگاه آماده خدمت به هموطنان بوده و با تجربه موفق در دفاع مقدس، فعالیت‌های خود را با رویکردی جهادی در بسیاری از استان‌های کشور، پیش می برد.

سردار محمد با بیان این‌که ۲۰۰ هزار متخصص و ۵ هزار پیمانکار، مشاور و سازنده به صورت مستقیم همکار قرارگاه خاتم الانبیاء هستند، افزود: ۳۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم، با این حال هیچ پروزه ای را تعطیل یا تعلیق نکرده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا، یک سرمایه ملی است و با اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی، سدسازی، تونل سازی و ... به خودکفایی کامل رسیده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص گفت: قراراگاه خاتم الانبیا(ص)، 38 پروژه مهم را در استان آذربایجان شرقی به پایان رسانده و 11 پروژه در دست اجرا دارد. ارزش ریالی این پروژه‌ها، یک هزار و 700 میلیارد تومان و ارزش ارزی آن ها، 670 میلیون یورو است.

سردار محمد با بیان این‌که بیش از دو هزار نفر در استان با قرارگاه همکاری دارند، گفت: آماده گسترش سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه معادن آذربایجان برای رهایی از خام‌فروشی هستیم.

کد خبر 808166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha