قرارداد سه هزارمیلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیا در تبریز

اجرای چهار طرح بزرگ عمرانی در تبریز با امضای تفاهم نامه ای بین شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم الانبیا، به ارزش ۳۱ هزار میلیارد ریال به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، این تفاهم نامه که امروز به امضای ایرج شهین باهر، شهردار تبریز و سعید محمد اسلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور رسید، شامل احداث پارک بزرگ تبریز، توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند، تکمیل بزرگراه ولایت و قطار برقی شهری است.

بنابر این گزارش، طبق این تفاهم نامه تملک، اجرا و احداث پارک بزرگ تبریز با اعتباری افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انجام می شود.

توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند از دیگر مفاد این تفاهم نامه است که بر اساس آن سلول های شش گانه این مرکز احداث و نیز تصفیه خانه مرکزی شیرابه با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومان تکمیل می شود.

بر اساس این تفاهم نامه، احداث قطار برقی (تراموا) در مسیر خیابان امام خمینی (ره) به ارزش هزار میلیارد تومان و فاز دوم اتوبان ولایت که از آن به عنوان ورودی جدید تبریز و اتصال دهنده شرق تبریز به غرب یاد می شود، به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان تکمیل می شود.

کد خبر 808403

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha