زائران تبریز و اردبیل از فرودگاه شهید مدنی عازم حج می‌شوند

روحی ملکی گفت: امسال علاوه بر حجاج آذربایجان شرقی، ۷۰۵ زایر استان اردبیل نیز از فرودگاه شهید مدنی تبریز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

«امیر روحی ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به آغاز پروازهای رفت زایران حج از سوم مرداد ماه سال جاری به مقصد مدینه و جده اظهار داشت: امسال 4705 زایر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر حجاج استان آذربایجان شرقی، ۷۰۵ زایر استان اردبیل نیز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله مدنی(ره) تبریز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

روحی ملکی افزود: نخستین پرواز زائران خانه خدا از فرودگاه تبریز در ساعت ۶:۴۰ روز پنچ شنبه سوم مرداد ماه توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آخرین پرواز نیز ساعت ۱۸:۴۰ روز چهارشنبه نهم شهریور انجام می شود.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: حدود ۴ هزار زایر آذربایجان شرقی از فرودگاه تبریز به حج مشرف می شوند که از این تعداد یکهزار و ۹۰۵ زایر مرد و یکهزار و ۹۶۳ زایر زن هستند.

وی ادامه داد: از ۱۴ شهریور بازگشت حاجیان از عربستان به فرودگاه تبریز آغاز و ۱۷ شهریور ماه آخرین کاروان آذربایجان شرقی به استان بازمی گردد؛ تعداد زایران اعزامی به سرزمین وحی از آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 809410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha