کارکنان ادارات رفتار محترمانه‌ای با ارباب رجوع داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: رعایت حال افراد در وصول مالیات، داشتن رفتار محترمانه با ارباب رجوع از نکاتی است که باید به آنها توجه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» شب گذشته(۲۳ تیر) در دیدار مدیرکل، معاونان و رؤسای مجموعه امور مالیاتی آذربایجان شرقی، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی و طبق فرمایش رهبری حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که درآمدهای مالیاتی در توسعه کشور خرج می‌شود و اقتصاد کشور متکی بر این درآمدها است، گفت: اجماع و اتفاق نظر در حمایت از نظام مالیاتی برای تحقق اهداف اقتصادی حیاتی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به موضوع مالیات تاکید دارند و بر این اساس ضرورت پرداخت مالیات در شرایطی که درآمدهای نفتی کشور تهدید می‌شود، باید فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با قدردانی از تلاش کارکنان اداره مالیات در شرایط خاص اقتصادی کشور، ادامه داد: دشمن از هر طرف با دسیسه‌های مختلف فشارهای ظالمانه تحریم را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند بر این اساس و در این شرایط، یادآوری وظایف مودیان مالیاتی مهم است.

وی افزود: البته رعایت حال افراد در وصول مالیات، داشتن رفتار و منش حلیم در برخورد با مراجعان، برخورد محترمانه با ارباب رجوع از نکاتی است که باید به آنها توجه شود همان طور که مردم نیز در همه امور مشارکت بسیار خوبی دارند.

همچنین «غلامرضا شریفی» مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهم درآمدهای مالیاتی استان است که ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آن سهم مالیات است.

وی ادامه داد: ۵۲ درصد مالیات‌ها، مالیات مستقیم و ۴۸ درصد آن مالیات‌های غیرمستقیم از جمله مالیات بر ارزش افزوده است. در سه ماهه اول سال جاری ۸۳ درصد سهم مالیاتی استان محقق شده است.

 

 

 

کد خبر 809462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha