جنگ امروز دشمن اقتصادی است

پزشکیان با بیان این‌که جنگ امروز جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: اگر دشمن بتواند صنعت ما تجارت ما را زمین گیر کند، به کشور و انقلاب آسیب بزرگی خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود پزشکیان» امروز در جمع صنعتگران تبریز با بیان این‌که همراهی مسؤولان با فعالان اقتصادی و صنعتی ضرورتی انکارناپذیر است، اظهار داشت: مجلس با همه توان از صنعتگران حمایت کرده واین روند را ادامه خواهد داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اکنون دشمن بدتر از دوران جنگ هشت ساله تحمیلی با تمام تجهیزات ممکن به صنعت کشور حمله کرده است، خاطرنشان کرد: استکبار می‌داند کجا را نشانه گرفته و با فشار بر بخش صنعت به دنبال زمین گیر کردن صنعتگران ایران است.

وی با بیان این‌که جنگ امروز جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: اگر دشمن بتواند صنعت ما تجارت ما را زمین گیر کند، به کشور و انقلاب آسیب بزرگی خواهد زد.

پزشکیان افزود: قوانین کشور باید طوری نوشته شود که به نفع فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان باشد و این مورد تاکید حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام هم بوده است. ایشان می فرمایند؛ حاکمیت بدون مردم و تاجران سرپا نمی ایستد و اگر صنعتگران و تاجران نباشند، جامعه و حکومت شکل نمی گیرد.

پزشکیان گفت: ای کاش از چهل سال قبل با این نگاه به صنعت و تولید نگاه می کردیم. دشمن جای را نشانه رفته است که فکر می کند با آن می تواند ایران را به زمین بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که آذربایجان شرقی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای صنعتی و اقتصادی دارد، افزود: باید از این توانمندی‌ها در جهت توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر حمایت همگانی از بخش صنعت گفت: باید پشتیبان صنعتگران و تاجران باشیم و بستر و راه فعالیت را برای این قشر باز کنیم.

کد خبر 811702

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha