اهدای ۴۰ جهیزیه به نیازمندان با همکاری مساجد آذربایجان‌شرقی

آئین اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند با عنوان "مسجد احسان"و با همکاری مساجد استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با اهدای یک هزار سری جهیزیه در کشور، 40 جهیزیه به همت سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و مشارکت بنیاد اجتماعی برکت احسان و مساجد آذربایجان شرقی، به 40 نوعروس استان اختصاص یافت.

این جهیزیه ها شامل اقلام و لوازم اولیه زندگی همچون یخچال، فرش، اجاق گاز، لوازم آشپزخانه و تلویزیون و ارزش ریالی آنها در مجموع 4 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

حجت‌الاسلام «حسن شعبانی» عصر روز گذشته(۳۱ تیر) در آئین اهدای۴۰ جهیزیه با همکاری مساجد آذربایجان‌شرقی تحت عنوان "مسجد احسان" اظهار داشت: این اتفاق مبارکی است که فعالیت‌های فرهنگی با خدمات اجتماعی گره خورده چراکه این اتفاق می‌تواند تاثیرگذاری کارهای فرهنگی را زیادتر کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این‌که شاید احساس شود که برخی برنامه‌ها به سمت کلام‌رمانی رفته و معضلی می‌شود، افزود: بسیار خرسندیم که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) دوشادوش تبلیغات اسلامی بوده و تلاش می‌کند تا کار فرهنگی را به خدمات اجتماعی گره زند.

وی خاطرنشان کرد: حاج آقا حسینی(مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی)  زحمات زیادی در این خصوص کشیده‌اند ولی این تقدیر دنیاست که یکی کاری را انجام داده و روبان را یکی دیگر ببرد ولی در مجموع این زحمات و تلاش‌های مدیریت سابق است که امروز به ثمر رسید.

گفتنی است، این جهیزیه ها به نوعروسان 40 روستای آذربایجان شرقی که به همت روحانیان مُبَلّغ و مستقر در روستاهای استان شناسایی شده اند، اهدا شد.

کد خبر 813142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha