کوتاهی در تقویت روحیه انقلابی قابل قبول نیست

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: هر گونه کوتاهی در تقویت روحیه انقلابی، آسیب به ملت ایران و آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» عصر امروز(۳۱ تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که در سالن سینما قدس تبریز برکزار شد، اظهار داشت: همه مسؤولان باید برای تقویت روحیه انقلابی گری در میان مردم و به خصوص جوانان گام‌ بردارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حرکت انقلابی توجه به جوانان در سایه هدایت‌های رهبری آغاز شده و امیدوارم در استان ما به اوج برسد، خاطرنشان کرد: هر گونه کوتاهی در تقویت روحیه انقلابی، آسیب به ملت ایران و آینده کشور است.

وی ادامه داد: تقویت روحیه انقلابی گری سبب ماندگاری انقلاب اسلامی، افزایش کارآمدی نظام اسلامی و جلوگیری از مخابرات ناشی از تضعیف روحیه انقلابی گری در کشور است.

امام جمعه تبریز گفت: امروز در تمامی بخش‌های نظام شاهد خدمت رسانی به مردم هستیم که مسؤولان باید تلاش می‌کنند که با تقویت روحیه انقلابی، فرهنگ خدمت بدون منت را نهادینه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: تقویت این روحیه، بستری برای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خامنه ای و تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود و زمینه ساز تأثیرگذاری جریان انقلابی در پیشبرد اهداف منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی افزود: تقویت روحیه انقلابی سبب اتخاذ مواضع اصولی در مسؤولیت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف و تبیین ضرورت تقویت تفکر انقلابی در تمامی سطوح نهادهای فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی می‌شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: با تقویت این روحیه، گفتمان انقلاب اسلامی تقویت شده و به دنبال آن می‌توانیم حمایت از مدیران و جوانان انقلابی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر میدان دادن به نیروهای جوان انقلابی گفت: این حرکت ارزشمند را مقام معظم رهبری در سطوح مختلف آغاز کرده اند و امیدواریم در استان نیز این اتفاق عملی شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام حسن شعبانی گلوانی را به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان منصوب کرد.

کد خبر 813134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha