بیش از ۱۴ هزار رزمنده جهادگر در دفاع مقدس حضور داشتند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار رزمنده با عنوان جهادگر به جبهه‌های نبرد شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی بدرشکوهی» امروز(یکم مرداد) در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان مردم‌نهاد کانون سنگرسازان بی‌سنگر اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که نقش نیروهای جهاد سازندگی در دوران جنگ بی‌بدیل بود، خاطرنشان کرد: اگر مهندسی رزمی جهاد و پشتیبانی جهادگران در پشت خطوط مقدم نبود، پیروزی در جنگ به سختی به دست می‌آمد.

وی با تأکید بر این‌که حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، تکلیفی الهی و ملی است، افزود: هر کسی که دل در گرو نظام و ولایت دارد، باید در جهت بزرگداشت مقام شامخ شهدا حرکت کند.

بدرشکوهی افزود: جهادگران آذربایجان شرقی در طول دفاع مقدس ۱۱۸ شهید، ۴۹۰ جانباز و ۵۴ آزاده را تقدیم این آب و خاک کردند و بیش از ۱۴ هزار رزمنده با عنوان جهادگر به جبهه‌های نبرد شتافتند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با قدردانی از فعالیت‌های کانون سنگرسازان بی‌سنگر، گفت: این سازمان مردم‌نهاد نقش مهمی در زنده نگه داشتن حماسه جهادگران آذربایجان در دوران دفاع مقدس ایفا می کند.

گفتنی است، ۱۹۰ هزار سند مربوط به جهادگران استان در دوران دفاع مقدس در این کانون جمع‌آوری، طبقه‌بندی و ذخیره‌سازی شده است.

کد خبر 813456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha